Młodszy Specjalista ds. wsparcia Klienta

Firma: Madkom SA
Opis Stanowiska:

Madkom SA to spółka, która działa w obszarze oprogramowania dla samorządów oraz służb publicznych od 2005 r. Nasze systemy optymalizują pracę urzędów w zakresie obiegu dokumentów, zarządzania budżetem oraz systemami dostępu do usług publicznych.

Miejsce pracy: Gdynia,
Pomorski Park Naukowo-Technologiczny

 

Jeśli jesteś osobą, która ceni:
• pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
• stabilne zatrudnienie
• możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji
• realizację zadań w zespole nastawionym na współpracę

wyślij aplikację i dołącz do naszego zespołu!

Do Twoich codziennych obowiązków będzie należało świadczenie opieki i doradztwa dla klientów w zakresie wytwarzanego przez firmę oprogramowania.

Poprzez:
• przyjmowanie zgłoszeń serwisowych oraz zleceń od klientów przez telefon (to tylko 20 % wszystkich zgłoszeń) oraz poprzez system rejestrujący błędy,
• analizę i rozwiązywanie problemów zgłoszonych przez klientów firmy
• współpracę z zespołem w zakresie rozwiązywania zgłoszonych problemów
• budowanie i rozwijanie długotrwałych i pozytywnych relacji z klientami

Poszukujemy osób, które:
• są studentami studiów zaocznych lub wieczorowych
• posiadają minimum półroczne doświadczenie w pracy związanej z obsługa klienta
• cechuje ich komunikatywność, odporność na stres
• posiadają umiejętność pracy w zespole
• swobodnie obsługują komputer.

Oferujemy:
• pracę w stabilnej finansowo firmie informatycznej
• pracę w godzinach od 8.00 – 16.00 od poniedziałku do piątku
• możliwość rozwoju zawodowego poprzez uczestnictwo w szkoleniach wewnętrznych
• smaczny poczęstunek – świeże owoce co poniedziałek
• pracę w atrakcyjnej lokalizacji – siedziba firmy mieści się w Pomorskim Parku Naukowo Technologicznym (nasze biuro mieści się 5 minut piechotą od stacji kolejki SKM, a z okien rozprzestrzenia się piękny widok)
• pracę w miejscu pozbawionych ducha korporacji.
• świetną atmosferę pracy w zespole, który się integruje podczas wspólnych imprez i firmowych rywalizacji sportowych
• możliwość skorzystania z pakietu benefitów – karty sportowej, opieki medycznej, ubezpieczenia na życie

Prosimy o załączenie do aplikacji następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych Dz. U., Nr 133, poz. 883).

Dziękujemy wszystkim osobom zainteresowanym współpracą z Madkom SA. Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi osobami.

Kontakt:

CV prosimy wysyłać na adres: rekrutacja@madkom.pl.

W temacie wiadomości prosimy zawrzeć informację: „rekrutacja GDYNIA Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Klienta”

Logo MADKOM
Znajduje się w: Oferty Pracy